Dag 7 Duik nr.100 en 101

29 april 2017 - Lovina, Indonesië

Na een heerlijk ontbijt naar de duikschool. Dat ligt naast het hotel dus makkelijker kan niet. Vandaag duiken in Puri Jati. Een leuk plekje aan het strand waar ik lekker kan zonnen dus ik ga mee. Het wordt de 100 e duik en dat wil je immers niet missen.
De rivier komt uit in de zee en terwijl ik aan het strand lig, vermaak ik me prima met de locals. Ze komen zichzelf wassen in de rivier of hun kindjes. Ook worden de koeien er gebadderd en de vis die straks klaar gemaakt wordt, word afgespoeld. Na de 100e duik komen Jan en Mahmut terug om te lunchen. Daarna tijd voor nog een duik.
Een heerlijke stranddag voor mij:-)

Puri Jati

's Avonds nog een keer heerlijk eten bij Wajung Ayu.....echt jammie.Zie helaas nu pas dat ze kookcursus geeft, dus dat is mooi voor op het to do lijstje van de volgende keer.
Terwijl we zitten te eten zegt iemand naast me: ik ken jouw toch? Na nog eens goed naar elkaar gekeken te hebben herken ik haar ook.....Te grappig en zo bijzonder , een klasgenootje van de mavo 35 jaar geleden zit zomaar naast ons te eten. Was heel leuk om elkaar weer te zien en bij te praten.
It is a small world !!

Van reisblog naar fotoboek